Strony

niedziela, 5 lutego 2012

: )

Hej , dziś opowiem wam o ...?
Nie wiem , noo.. x D

Cały dzień prawie leżałam przed tv bo dolegiwało mi leniuchofobia ; (
Poszłam do kś , zmarzłam jak nicc. . ; o
Potem wyszłam na jakieś 30 min z Karolem na staw,
Choć wywaliłam się w dwa razy to i tak było fajnie :)
Wczoraj byłam u Mt , zjedliśmy pizze i zaraz zaczeliśmy się wygłupiać : DD
Tańca dirty dancing nie mogło zabraknąć : )
Odwalaliśmy jak nic x D
Jeszcze rano na scholi były uro. Kingi ; )
Pyszny był tort ;qq
Pokaże wam moje okno jak zamarzło ostatnio i mojego kochanego psa któy zdechł ; ((

A tu jakieś zdj mojego taty x D


Tiger < 3
 

Za dużo zdj nei wstawiłam ale nie mam trzeba iść porobić troche zdj ale jak się ociepli , A może w weekend do wawy pojeda ? jeszcze nie wiem . zobaczy sie .
Dlaczego moją szkołę nie zamknął ?? Czemu ?
Jest zimno !!
Ja prosiłam o śnieg a nie o mróz ; /

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz