Strony

poniedziałek, 22 lipca 2013

W biegu

Hejka :)
Naprawdę przepraszam ale nie mam wgl czasu ;o znaczy się bardziej chęci ale jakoś tak noo..
ostatnio działo się u Mnie pare spotkań a także spotkanie z NOWĄ KLASĄ :D ! przykro że nie przyszła reszta czyli jakieś 30 coś ludzi ; x no co spotkaliśmy się na saperze a potem to poszliśmy do deja vu :)
W środę jade do Makowa do Kiełka <3 spotkam się także z Maćkiem , muszę odebrać od Oli kapelusz ponieważ wyjeżdżam do Rewala , morze i te sprawy :D
więc przyszła mi myśl żeby nagrywać coś z tego Rewala bo jednak będę tam 2 tyg ,dla Mnie to za długo ale cóż ;) Oczywiście moje codzienne dni są takie leżę tak gdzieś do 13 albo 17 a potem idę do ciotki i siedzę z Asią i Magdą, taaa.. Karolina wyjechała , zobaczymy się dopiero w sierpniu ;o bo jakoś tak ona przyjeżdża a Ja w tym czasie wyjeżdżam , więc nie będziemy się widzieć :C ale za to następne wakacje spędzimy razem bo mamy plany żeby wyjechać i trochę pozwiedzać razem :> emm..  w czwartek wyjeżdżam do Wawy siedze tam chyba z tyg i potem z Wawy jadę 2 sierpnia nad morze ;) taak trochę mnie nie będzie . Miałam jechać w sobotę ale plany się zmieniły więc wcześniej jadę .


EJ
Mój instagram ----> http://instagram.com/crispelooo#

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz