Strony

czwartek, 31 stycznia 2013

Codzienność .

Witam .
Dzisiaj mi się nudzi straszliwie nie wiem co mam ze sb zrobić dziś myślałam że dostane szału przez tą pogodę , jak przez pare dni . Jeszcze coś sie z Kinomaniakiem dzieje , jeeeju .Tylko wczoraj pojechałam do Przasnysza :) ale z złym humorem , pewnie niektórzy wiedzą dlaczego . Jeszcze nadchodzi wiosna i znowu mam objawy astmowe , czyli serce mnie boli ,trudno mi oddychac itp. Ale te objawy w tym roku są straszne ponieważ mi nie przechodza i w marcu ide na badania , mam nadzieje ze nic zlego nie bd . Oczywiście moja mama mówi mi że wpadne w anoreksje xD hahaha . śmieszna mamusia ; * Dlatego że ostatnim czasem strasznie mało jem , prawie wgl tylko pije wode albo herbate . No a że wczoraj zjadłam dwie zapiekanki rano i potem nic , nie wiem dlaczego czułam się najedzona , chyba nawet wiem dlaczego za dużo wrażeń i adrenaliny ; ) No ale cóż co poradzić ? 3mam się jeszcze :) Jutro jadę do Warszawy tam trochę pobede na dworzu i bd dużo " biegać " . Wracam we wtorek lub środę , potem spotkanie w weekend zapewne :) (:c) . Ale wczoraj dostałam bardzo dużo miłych słów i za to bardzo dziękuję <3 Jeszcze ten wierszyk : "Gdy smuteczek Ci doskwiera i dopada Cię cholera , nic Ci pomóc nie potrafi , ni słodycze ni miś mały , wpadaj szybko na fejsika, szukaj szybko kantakcika , i gdy ujrzysz go w oddali , pisz nie czekaj aż się spali , wnet Ci uśmiech wróci duży , gdy zobaczysz wiersz ten luby , i choć błędów jest w nim masa , to nie po to jest ta praca , tylko po to by się śmiać , i z uśmiechem witać świat

2 komentarze: