Strony

piątek, 1 lutego 2013

Warszawa ! :)

 Witam ; ) więc o 5 rano wstałam i wyjechałam o 5.30 . przynajmniej spokój był na drodze choć padało . Ale tutaj nie pada , na szczęście ! :) Siedzę i pije herbatkę z muzyczka która leci z tv :D Jeszcze jak bd mi sie nudzić to bd czytać " Hobbita ".

                       Ale moje samopoczucie się trochę zmienia na pozytywnie , ale nadal czuje to co czułam ; ) ale jest coraz lepiej , a dziś mam super humor , serio :) mam nadzieję że ten spędzony czas tutaj bd odpoczynkiem dla mnie :D mam jeszcze zamiar iść do kina na Hobbita , zobaczyć , obejrzeć , jestem ciekawa czy naprawdę taki fajny jest :D Ale jeszcze chce obejrzeć ten nowy film "Niemożliwe" :) Dobra , może napisze coś jutro ; ) Do następnego ; *

2 komentarze:

  1. Hobbit naprawdę fajny, ale czy opłaca się iść na to do kina? Nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  2. No słyszałam że podobno nie warto ; ) ale chce sie przekonać :)

    OdpowiedzUsuń