Strony

sobota, 2 lutego 2013

Warszawa 2 .

witam , witam :d
Dzisiejszy dzień jak dzień lecz wczorajszy wieczór był miły :) Ty wiesz o co mi chodzi ; )
Nie wiem jak Was ale mnie to wkurza ten spam na fb i bestach i wszędzie  ze J.B. bd w Polsce -.- No nie powiem nie , żałuje że byłam jego fanką , szalałam za nim i wgl ale no cóż :] Jutro mama przyjeżdża do Warszawy i mamy już plany , może bd dobrze , świetnie i śmiesznie :D taaa , a teraz w tv leci miss polonia 2012 , jeeeju babcia xD No ale co tam faza bd :D



Dziś to wyszłam do sklepu i się trochę przewietrzyłam i kupiłam kremik z Garniera , ekstrakt z mango :D Pięknie pachnie :) Jutro idę pewnie na zakupy , jak to babcia powiedziała po jakąś bluzeczkę xD hehe :) No to chyba na tyle jutro może dodam jakiś filmik (?) no nie wiem , ale na ten czas już lecę oglądać te Miss -.- a teraz macie moje zdjęcia z Marcinem podczas gdy Nam się nudziło :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz