Strony

środa, 6 lutego 2013

Witam ! :D
Wczoraj wróciłam , zimno w domu było :o myślałam że zamarzne :c Droga powrotna była miła , ale i denerwująca xd no prosze Was to było obrzydliwe xD ale oczywiście miałam przemeblowanie ; ) nawet mi się podoba :) pod wieczór odwiedzili mnie Chłopcy z Karoliną ; ) na herbatkę :D dziś zapewne tez przyjdą :) musze jakoś się ogarnąc i wziąść się za dalszą część Hobbita , nie powiem nie troche mi się spodobal :) wczorajszy dzień wspominam bardzo dobrze :) mam już plany na dzis , jutro i nie wiem jak z piatkiem ; ) a sobota jak to sobota schola ( może ) , i dalej może bym wzieła się za lekcje :)? hhahahhah xD tak wiem xD hahahahahah xD a niedziela ? :> nie wiem , nie wiem xd
I chciałam także dziś spróbować nagrac następny filmik na YT , bo poprzedni widac że może Wam się spodobał bo aż 1132 wyswietlen :o szook !:D więc chciałabym żebyście napisali w komentarzach czy nawet na priv na fb jakies dobre kawałki do tańczenia i takie żeby były z niej bczunia :D nie musi odrazu to byc disco polo ;) No i dziekujemy za taką oglądalność :D :D:D:D:D:D więc do następnego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz