Strony

niedziela, 10 lutego 2013

Helloooooo

Przez ostatnie dni zostałam oszukana może okłamana ? No ale mówi się trudno , życie . Może to na lepsze wyjdzie ? może na gorsze ;) ale niechce o tym myśleć , choc jest mi ciężko .Wszystko mi przypomina , w moim pokoju , sny i jeszcze pare drobiazków... Mam ochotę z tąd ucieć , gdzieś do jakiegos miasta poznać nowych ludzi , poprostu żeby zacząć wszystko od nowa . No ale przecierz uczucie jakieś zawsze zostanie , choć nie będziemy mogli sie tego pozbyć , będzie tkwiło gdzieś tam w Naszej głowie w jakiś zakamraku , a jak nagle się Nam przypomni to już wtedy będzie źle a może i dobrze zalezy od sytuacji w jakiej się znajdujemy , więc zawsze ta pierwsz miłość gdzieś tam się znajduje i nawet jak chcemy się już jej pozbyc to nie potrafimy możemy usunąć ze znajomych z fb i wszystko to co Nam przypomina ta osobę , ale to nic Nam nie da bo przecierz to tkwi w naszej pamięci przez tyle lat , przez kilkanaście lat , a może więcej ? nie wiem , ale wiem jedno pierwszej miłości się nie zapomina i nie zapomni . Nie che tutaj nikogo "wytykac palcami" ale nie chodzimy mi o to żebyśice źle to odebrali cy coś , poprostu lubię czasem napisać coś na blogu co mi siedzi w myśli wtedy mi się trochę lepiej robi :D

____________________________________________________________________________________

A dzisiejszy dzień nie zapowiada się miło ;) Trzeba się ogarnąć i do szkoły na dwór bo nie wyrobię :/ lekcjelekcjelekcjelekcje o.O Maaamooo ! A jeśli czekacie na filmiki mój i Karoliny to jeszcze musie poczekać cierpliwości :) Niestety coś nawaliło i musimy wszystko od nowa nagrywać :o ale tym razem postaramy się żeby nasz filmik był o 100 % lepszy :D to do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz