Strony

czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki czy Walę tynki ?

Siemka ludziska ! :D
Dzisiaj Walentynki ;) wyobrażałam sb inaczej dzisiejszy dzien :c Nie że samotnie czy coś nenenene , tylko z humorem . Mam jakiś zły dzien dziś , zbytnio złych a może i dobrych wiadomości ;) Poprostu nie wiem co o tym myśleć .Jestem dziś w lekkim roztargnięciu , nie wiem co się dzieje wokół mnie . Nie mam planów , nie wiedziałam że to aż tak szybko nadejdzie , boję się ale niestety muszę . Szkoda mi :c ale bd aktywna zobaczysz ; *

_____________________________________________________

Dzisiaj dzień zakochanych , wiec piszę wszystkim zakochanym dziś możecie balować ale reszte roku zostawcie singlą :) i tyle muszę iść coś ogarnąć , zrobić bo chce już to wszystko za sb , a to dopiero się zaczyna :c Bd tęsknić <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz