Strony

poniedziałek, 4 marca 2013

Hello, mm te ciepło, te słońce, te lekkie kurtki mm poprostu Uwielbiam to :D
Niedługo rolki , rowery i w kwietniu egzamin :o kurdee.. mam nadzieje ze łatwy będzie :P
jak ten czas teraz szybko leci o.O Dzisiejszy dzien moge zaliczyć do udanych , ostatnio moje poniedziałki sa spoko , a nie takie jeeju znowu do szkoły :c Tylko kurde znowu będziemy odwalać na przerwach i na lekcjach :D o.O A weekend jak minął . ?:) bardzo udany , piątek w Wężewie :> Hihih xD To był udany wieczór :D W sobotę pojechałam naszymi polskimi autobusami do Warszawy , te autobusy , nie mam słów na nie -.- Wieczorem wyszłam do centrum handlowego z chłopakami :D a w niedziele o 16 wracałam już , kupiłam sobie jeszcze trampki , jeansy , okulary słoneczne i moje gazetki ( Hot i Glamour ) . jak wracaliśmy oczywiscie musielismy w pułtusku zajechać na zapiekanki *.* Przepyyyszne :D wrócilismy , no i moja kolacja wyglądała tak , roztopiona czekolada , truskawki i pomarańcze mmmmm.. palce lizać :D Ej a co Wy na to żebym mniej tutaj pisała i czasem na fotoblogu , ale żebym załozyła Vloga :D? pisac w komentarzach :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz