Strony

czwartek, 4 kwietnia 2013

. . .

Witam .
Kurde zima , zima , zima , zima . -.- Mam dość , serio . Idź sobie zła zimoo.. Chcieliście dużo zdjęć ale że nie było czego , ale jakieś są dam wam także z przed wczoraj (?) . Nareszcie odzyskałam aparat z serwisu , przeczyśili mi go odrazu . Dziś miałam sprawdzian z polaka oczywiście jak to zawsze nic nie umiałam ale napisałam ;) <uff> Do szkoły wziełam niepotrzebnie statyw-.-' ale aparat się przydał bo porobiłam trochę zdjęć . Ostatnio jak mi się nudzi to pisze różne imiona (o.O) nie wiem po co ? ale jakoś mam tak że zamiast jakiś rysunków czy czegoś to pisze imiona (xd) Dziś idę do P. porobimy trochę zdjęć , to coś wstawię tu i na fb ;) Przed świętami wypożyczyłam dwie książki "Więcej cieni , niż blasków" i "Stowarzyszenie wędrujących jeansów-trzecie lato" <---oglądałam film , spodobał mi się więc postanowiłam przeczytać dalsze częśsci tych dziewczyn :) Polecam . !
 <3<3<3


<----- Polecam ! :D



                                                                                         Adam i Piotrek :)

Dostałam od babci takie oto jajeczko Raffaello *.* Nie otworzyłam bo jest zbyt ładne :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz