Strony

wtorek, 9 kwietnia 2013

choroba .

Witajcie ! :)
Dziś i wczoraj nei poszłam do szkoły ponieważ leżę chora . katar, gardło, katar , gardło .. <udręka>
Dużo pytań dostaje na priv. lub na ask'u kiedy będą jakieś Vlogi ? Tak jak mowilam napewno będą , jestem także w trakcie namawiania Karoliny do tego aby nagrać "baby food challenge" !:) Teraz tak jak wspominałam na fotoblogu że 17 i 18 będą nagrywane więc musicie być cierpliwi :)
Jesli chodzi o zbliżajace się dni to wszystko stoji pod znakiem zapytania (?) czemu ? bo w niedziele mam jechać na zawody , ale mam nadzieję że będę w stanie i siłach żeby grać :) potem jeszcze do Jednorożca koło 16 ze scholi jedziemy więc może i z zawodów zrobie filmik i z wystepu :)
wczoraj pod wieczór jakoś koło 16/17 padał znów śnieg :/ ehh.. ale teraz gdy mi się nudzi , a nie chce mi się wstać to zrobię jakiś nowy wygląd na YT . widzieliście ? o.o Moim zdaniem dla tych którzy prowadzą Vlogi to coś dobrego, fajnego :)
W niedziele poszłam się przejść w plener , mało zdjęć mam bo jakoś nie miałam weny ani chęci . Choć słonce świeciło ;) tak jak dziś , nawet ptaki słysze może wreszcie ta wiosna przyjdzie :)? Moja mama to mówi że się powoli przyzwyczaja do tej zimy , wczoraj to jak padał śnieg to najlepszy tekst "ojej pada śnieg , jak ja dawno tego śniegu nie widziałam " xD






















P.S. nie wiem czy na Blogu mówiłam ale założyłam twittera :)! tu link ----> https://twitter.com/Puchaczek
Najbardziej jaram sie tym że mnie obserwuję DAMIAN SKOCZYK ! :o nie wiecie kto to ? On wystepował podajże w x factor lub MBTM ;)


Do następnego !:D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz