Strony

sobota, 27 kwietnia 2013

Egzaminy/Weekend

Hej :)
jestem wykończona , nareszcie skonczyły się te egzaminy -.- Teraz do czerwca czekąc na wyniki :)
Jestem zadowolona z Angielskiego bardzo ! :) Wczoraj byłam w Krasincu oczywiście ładna pogoda słoneczko :3 gralismy w kosza , robilismy sobie zdjecia itp. Dziś nareszcie nagrałam baby food challenge z Syl. :) Mam nauczkę !xD Ale pogoda nam nie dopisywała i siedzialysmy w domu , jadlyśmy rogaliki bardzo dobre które dziewczyny zrobiły :3
























Później nagrywałyśmy pare filmików i robiłyśmy zdjęcia , przyjechali chlopcy posiedzieli i pojechali a My jeszcze pochodziłyśmy i Syl mi opowiadała takie rzeczy ze się boję dziś zasnąć :c xd



 P.S.
Musiałam usunąc i znowu dodac " Vlogg : Częstochowa " więc macie link-->
http://www.youtube.com/watch?v=3t2LiYDh3iY&feature=youtu.be






  
Do następnego ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz