Strony

sobota, 20 kwietnia 2013

częstochowa / przemyślenia .

Witajcie , ohh dziś sobota jest 14.20 i mi niedługo będę się szykowala żeby wyjść na dwór bo nie bede zamulać po co ? Trzeba skorzystać z słońca i sie dotlenić :)
emm.. w Częstochowie było fajnie , ostatni raz tam byłam ale nie zapomnę tego choc zdazały się nie miłe sytuację to i tak się bawiłam dobrze :) pogoda Nam bardzo dopisała no bo było chyba z 24 stopnie :o  jakos tak , na drodze krzyżowej to az czułam na policzkach promienie słoneczne które mnie "palą" xd Dużo nie będe pisać ponieważ dodam później na Vloga i tam się dowiecie jak było miło :)










Na fbl dodałam więc i tu powiem jakoś historyjkę z Blogiem :) na fbl o fbl , a tutaj o Blogu :)
No powiem że uwielbiam tutaj pisać , że ktoś to czyta wgl (o.o)  to jest super uczucie !:)
Pamiętam jak zaczynałam tutaj pisać , nachodziły mnie myśli że jednak usunę bloga , bo nie mam czasem czasu ale jakoś próbuję , satram się żeby jednak były te wspomnienia ;) ale moje pierwsze myśli były takie.. a może jednak nikt nie będzie chciał czytać? No może pomyślą po co Ona zakłada tego Bloga?..  Tak miałam głupie myśli i nadal je mam , ale wale to i czytacie , to czytajcie , nie podoba Wam sie to nie wchodzcie PROSTE!:D niektórzy czytają gdy jest im nudno ;) Ale także rzadko widuję się z niektórymi z mojej rodziny więc to jest tez jakis kontakt z Nimi :) widza jak sie wszystko zmienia , co u mnie się dzieje :) Wiem że jestem hejtowana , wiem . Ale mam ludzi którzy mnie wspierają , są to ludzie których znam w realu i od dzieciństwa i także od paru lat a wgl ich nie widziałam :c ale kiedys to się zmieni !:) Karolina , Wera , Ewelina , Mateusz , Kamil, Aga , Justyna , Eryk , Kuba , Wiola, Adam x2 Dziękuję <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz