Strony

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Weekend .

Witam :)
Sobota i niedziela byly bardzo udane ale pracowite :)
Sobota to jak zawsze schola rano , potem to wyszlam na dwór i o 19 poszliśmy do Wężewa na dyskoteke.
Mało osób , mało -.- ale bawilam się dobrze :D Czy się wytańczyłam ? nie bardzo ;) ale bawiłam się jak najlepiej :)
Niedziela rano pojechałam na zawody w siatkówkę do Krzynowłogi Małej , poznałam miłych i stukniętych ludzi :D Hahah :D Pewnie się spotkamy na dniach otwartych drzwi :) Potem wróciłam to szybko zjadłam, umylam sie i pojechałam ze schola do Jednorożca na koncert :) Tam był nie winny wypadek.. Potem to wróciłam myslałam że padnę ale wyszłam jeszcze na godzinkę na dwór , no i to na tyle zdjęć nie mam ale filmik z przedstawienia może później na fb wstawię ;)
dziś nie poszłam do szkoły , nie dalabym rady wstać , byłam poprostu zmęczona : o Ale za to słoneczko świeci :3
a także mam pomysł na filmik już mam wszystko przygotowane tylko musze się spotkac z moja osobą towarzysząca przy tym filmiku i enjoy ! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz