Strony

środa, 1 maja 2013

Rogale :3

Witam :)
pod wieczór wpadli do mnie Kataryna , Biały i Karolina . Jestem chora , temperature miałam :/
"zaopiekowali sie mna " haha :D zachciało mi się rogalików , więc znaleźlismy przepis i zaczeliśmy robic tylko że źle bo nei przeczytalismy dokładnie przepisu xd więc musieliśmy wywalić tą papkę , no i zrobiliśmy nową tylko że tym razem nam wyszły i były pyyyyszne ;3 odrazu  prawie wszystkie poszły tylko trzy zostawilismy , dla mojej mamy :) potem ogladaliśmy mecz no i tyle.. A zapomniałam napisać że odwiedził nas M. ucieszyłam sie bo długi czas go nie widziałam , ale tylko na chwile przyjechał ;c za to w piatek przyjedzie z K. nareszcie !:D






 
dziś przyjechał Daniel , pewnie wpadna do Mnie znowu będzie rozruba -.- 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz