Strony

wtorek, 14 maja 2013

Pogoda.

Witam .
dawno nic nie dodawałam , ponieważ nic się zbytnio nie działo albo nie miałam ze sobą aparatu . No ale ostatnio na spacerek mój i Karoliny wzięłam aparat i pocykałam coś tam , parę no. Ogółem już prawie koniec roku szkolnego a ja muszę trochę pozaliczać bo po majówce mnie nie było cały tyg i muszę nadrobić ;) serioo. a jeszcze teraz luzy są na lekcjach no to nawet lepiej :3 tylko że dziś geografia była bekowa, no i wyszło tak że musiałam szorować ławki na 7 lekcji z kolegami xD przez te ciepło nic się nie chce robić , najgorzej że teraz mam zabiegania z tymi podaniami bo to różne daty są czasem i do dwóch miast jeszcze składam papiery to kasy wydam na autobusy -.-









Moje plany na wakacje się zbliżają czuje że będą super ! no bo uwierzcie mi tyle miast zwiedzę w tym roku że głowa mała :) Na pewno muszę się spotkać w Olsztynie (jeszcze nie wiem jak) z Kamilem i Agą <3 potem jakoś w połowie wakacji nad morze z rodziną , a także jakieś dwa tyg lub tyg w Wwa , no i ***** (niespodzianka) nie wiem czy wypali ale powinno !:D 

1 komentarz: