Strony

poniedziałek, 20 maja 2013

Sobota .

Weekend spędzony na + naprawdę miło go spędziłam , a także na rowerze .
W piątek byłam na rowerze z Karoliną , ona była na rolkach ale to nic dla niej :) Krasne-Helenowo-Mosaki-Helenowo-Szwejki-Wężewo-Krasne :D Miałyśmy na jakąś łąkę pojechać ale nie udało nam się i jeszcze wzięłam rozładowany aparat bo to wszystko było robione na szybko więc nie zdążyłam go naładować -.- w Sobotę pojechałam rano na dni otwarte do KENa , powiem że nawet fajnie było ale rok temu było o wiele lepiej :) relację ze zdjęciami w następnym poście bo jakoś nie mam weny i czasu..
Dzisiaj byłam w Makowie żeby złożyć podanie, ale podobało mi się nawet tam :) Jutro jadę do Przasnysza także złożyć podania.. oby jutro była taka sama pogoda jak dziś :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz