Strony

niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień Dziecka

Wczoraj dzień dziecka spędziłam na dużego + :)  z Kin i Karolem wyszłyśmy na Krasne próbowałyśmy coś ogarnąć ale i tak było miło :D potańczyłyśmy, mini melanż był :) Dzisiaj z D. do makowa - Rafał Brzozowski!  
zapowiada się super :) jeszcze za tyg będzie weekend superowyświetnyfajnycudowny dlaczemu? bo w piątek mam bierzmowanie, sobota MEGA OGNISKO ! a w niedziele pewnie Przasnysz :3 Tylko ogarnąć pojazd i będzie dobrze :D a jeszcze za dwa tyg przyjeżdża On <3 najkochańszynajwspanialszy <3
Ostatnio doszło do mnie to że już ciebie nie potrzebuję , jestem wolna , jestem szczęśliwa , jest dobrze !
Jestem jaka jestem i nikt tego nie zmieni , nawet Ty.. Mam teraz osoby które mi pomagali , pomagają i pomogą..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz